oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

18 sty 2009

cosik... :)



trochę zaniedbałam swój blog , bo robiłam przedmioty na konkurs na craftkach. w regulaminie jest ze nie można ich pokazywać nigdzie wcześniej więc będę musiała poczekać z publikacją fotek :) robiłam kolczyki i bransoletkę w decoupagu. mnie i moim bliskim się ten komplet podoba.
za to robię też zegar do kuchni,piórnik. ale obfocę kiedyś hurtowo.
znalazłam coś co robiąłm bardzo dawno taki mały drobiazg,motylek :)była to wprawka w tkaniu z koralików. wciągające zajęcie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz