oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

8 lut 2010

moje I candy



oto nadszedł czas abym ja też zrobiła wam prezencik. dlatego ogłaszam swoje pierwsze candy z okazji 1 rocznicy bloga.
zapisy do 28 lutego 2010 do 24.00, a losowanie 1 marca.zasady jak zwykle- komentarz pod postem.(z aktywnym linkiem lub adresem bloga). mile widziane info na swoim blogu.
zapraszam do zabawy.

39 komentarzy:

  1. ja z chęcią się zapisuję :) kiciula.blogspot.com info u mnie po prawej

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie!!! ustawiam się i już wracam do siebie, by zamieścić wiadomość.
    Buziaczki na miły tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja w kolejce się ustawiam
    po te urocze tworki wytowrki
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudenka ,,i jaustawiam sie po nie!!!!
    /zapraszam do mnie na candy/

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja ustawiam się w kolejce po te pyszne cukierasy:-)

    Pozdrawiam serdecznie:-)
    http://handemadebylily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. komplecik jest cudny, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja taż grzecznie do kolejki staję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem Ada ,która tutaj z e-mailem wpada
    wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja sie tez wpraszam.Jedne slodkości już wygrałam to może i tu mi sie uda

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudnosci, jak ja kocham roze, oj szybko staje do kolejki...

    OdpowiedzUsuń
  11. No prosze wszytsko, przeciw mnie... GRZECH nie ZGRZESZYC z Igi slodkosciami (och jak to zabrzmialo) a tu komentazre nawet sie nie sluchaja;) DZIEKUJE, ze zauważylas. WIEC JA:D ja chce mniam mniam:D w kolejce sie grzecznie ustawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ładny komplecik! Chętnie ustawiam się w kolejce na Twoim blogu. Pozdrawiam.
    www.haftowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam
    http://laaraposa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie się zapiszę bo cukierasy naprawde cudne:)pozdrawiam* www.edzia-goodies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam słodkości:)
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne lampiony :)
    Pozdrawiam maniaczka świeczkowa
    Jutro info na blogu

    OdpowiedzUsuń
  17. Się zgłaszam :-) oczywiście.
    Inusiu a czy Ty bierzesz udział w moim candy ?
    Zapraszam do niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. To zapisuje sie i ja na te cudowne świeczniki!
    pozdrawiam
    magdalenam1975
    http://szydelkieminadrutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Więc i ja spróbuję szczęścia, ewapopek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. małe arcydzieła :) stawiam się w kolejce :) info na pasku bocznym już jest

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny zestaw! staję po niego w kolejce :) maya85@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja bardzo chętnie przyłączę się do zabawy!:)

    Pozdrawiam Joasia

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam niespodziewajki (czy raczej niespodziewANKI;)), więc też chcę stanąć w kolejce! Pozdrawiam i życzę miłego walentynkowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. huuu huuu muszę sie dopisać;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuda! Byłoby grzechem się nie dopisać. Pozdrawiam
    http://mamaizonabyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością dołączam do zabawy
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. co tu duzo pisac przesliczności chetnie stane w kolejce pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny zestawik już nawet wiem co z nim zrobić ;) zapraszam też do mnie na candy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. ha !
    jestem fanką candy więc i tego nie przepuszczę;) to wciąga - jak hazard!
    a tak serio - dzięki za możliwość wygranie czegoś ładnego :)!

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzecz jasna - dopisuję się! Słodkości wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja się z chęcią dopiszę - trafiłam tutaj od Cyrylli, piękne te Twoje wytworki:)

    Pozdrawiam - Marzek, Mama Małego Rycerza - http://www.malyrycerz.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. ale sliczności!!! Gratuluje talentu i oczywiście pisze się:)

    http://gazynia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. dopisuje się do dłuuugiej listy i pozdrawiam!
    http://machina-czasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam chętnie staję w kolejce po takie słodkości. Informacja na moim blogu w prawej kolumnie . Pozdrawiam. Monika

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję rocznicy, a że losowanie akurat w moje urodziny, więc mam nadzieję, że szczęście dopisze... :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń