oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

15 mar 2009

kaczuchy


wyszperałam sobie takie coś w sklepie za 4 zł. taka mała pierdółka , a cieszy :)
powiesiłam sobie te kaczki koło okna w kuchni, będą sobie czekały na wiosnę :)

5 komentarzy:

  1. Świetne są te kaczuszki :)
    Na wiosnę każdy czeka już z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne sa te kaczuszki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach!!! Ja wprost uwielbiam SH i to, co można w nich znaleźć! Kaczuchy są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I tu mamy przykład,że wszędzie można wygrzebać coś milusiego

    OdpowiedzUsuń
  5. a tak w ogóle to ta firanka też z SH za 2 zł 140cm. totalny szok i ... biorę :)

    OdpowiedzUsuń