oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

14 kwi 2009

i po Świętach ...


minęły Święta , było miło,jedzenie smakowało i wszyscy zadowoleni. chyba o to w tym chodzi?? o zadowolenie.święta w rodzinnym gronie, z mężem i dziećmi.co prawda w 2 dzień swiąt dziewczyn nie było prawie w domu,bo latały pod blokiem narażając się na lanie wodą, a najstarszy syn był u dziewczyny ale mimo wszystko rodzinnie...

w trakcie snu mojego malucha zaczęłam wczoraj haftowanie wstążeczkami zakładki do książki. mam nadzieję,że wyjdzie ładnie.jestem ciekawa efektu końcowego.
przed świętami robiłam wisiorki-witrażyki ale fotki później, bo nie zrobiłam jeszcze. najprawdopodobniej będą to prezenty ale nad tym pomyślę później.
aha, niestety tych pięknych hiacyntów już nie ma :( dzisiaj musiałam je ściąć, bo przekwitły... szkoda. piękne kwiaty ale takie krótkotrwałe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz