oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

17 sie 2010

wymianka motylowa, nowe biżutki,nowe decu :)

u Boniusi zapisałam się na wymiankę motylową.
a to jakie ja cudowności dostałam od Natalki



ja dla Teresy zrobiłam

kocham wymianki :D
a oto co sprawiłam. trochę decu i biżutek.
osłonka na doniczkę

serwetnik

kolczyki







bransoleta (trochę kabaszonów i koralików)

i to by było na tyle.
a jutro wyjeżdżam na wczasy. odpoczniecie ode mnie ;)
przyjadę z nowymi wrażeniami i z doładowanymi akumulatorkami. pozdrawiam.
do miłego następnego...papa

4 komentarze:

  1. filetowe kwiatowe materiałowe bomba i ostatni wytór pt. bransoletka podobaja mi sie niezmiernie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że podoba Ci się wymianka, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥♥ Olá, amiga!
    Lindos!!!
    Graciosos!... amei!♥
    ♥ Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    ♥ Itabira
    Brasil ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do zabawy 10 rzeczy które lubię! szczegóły u mnie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń