oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

26 cze 2009

dostałam prezencik :D


miła niespodzianka, którą sprawiła mi Cyryllka. Cuuuuudne 3 pary kolczyków przyleciały do mnie w prezencie od Niej. są bardzo w moim stylu i chętnie będę je nosić. dziękuję Ci, Cyryllko . bardzo, bardzo :* ja do niej wysłałam liścik i aż cała drżę czy to co tam znajdzie spodoba się ...
a tutaj 3 skromniutkie stempelki. inne pokażę później :)znowu wzięło mnie na nie :D:D:D to chyba jakaś mania :D

2 komentarze:

  1. Super prezencik,,niech sie nosza i wzbudzaja zachwyt !!!A co do stempelkow ,to dobrze miec jakas "manie";)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać że Twoje stempelki są czaderskie. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń