oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

10 lip 2009

lakierowane i do rozdania ...

deseczka na zapiski,pozostaje doklejenie kartek i będzie gotowa do użytku

a tutaj skromny obrazeczek ...

a tutaj deseczka z aniołkiem, która powędruję do mojej przyjaciółki wraz z gratulacjami z okazji urodzenia synka. maluszek już na świecie i Rodzice zadowoleni.ciekawe czy skromny prezent im się spodoba??

4 komentarze:

  1. Jestem pewna, że prezent się spodoba!
    Tworzysz decoupagowe cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co prawda już pisałam komentarz do tych prac ale z przyjemnoscią napiszę jeszcze raz. Piekne eksperymenty z krakiem i sposobem malowania. Nie rezygnuj z jednoskładnikowca, ja o nim zapomniałam ale dzieki Twoim pracom powstaną moje z tym krakiem po bardzo, bardzo długiej przerwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. prezent na pewno zostanie doceniony, bo podarowany od serca i zrobiony własnoręcznie! (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent na pewno się spodoba!
    Oj, jak patrzę na Twoje piękne i niepowtarzalne prace to ... aż mnie rwie żeby też spróbować. No ale człowiek nie musi umieć wszystkiego ... może zrobię coś prostego ... .
    Pozdrawiam.
    Danka

    OdpowiedzUsuń