oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

23 lis 2009

karteluchy

zrobiłam kilka nowych hafcików i od razu z nich kartki wymodziłam.dlatego dzisiaj nie pokazuję samych haftów ale już efekt końcowy-karteczki.wczorajsza niedziela była karteczkowa :) robiłam sobie i wyszło ich na razie 12 :D ale do zrobienia mam jeszcze około 25 i to tylko dla samej rodziny. nie na wszystkich będzie haft wstążeczkowy.to zależy co mi się tam nasunie.
postanowiłam sobie ,że dla kontrachentów męża też zrobię jakieś,jeśli mi tylko czas pozwoli.



ps. gdyby ktoś miał ochotę obejrzenia innych to tutaj zapraszam, do mojego albumu KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz