oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

17 gru 2009

2 aniołki i dekoracja okna

udekorowałam okno w kuchni, bombkami-serduszkami, które sama sobie ozdobiłam decu.do tego łańcuchy i oto dekoracja gotowa :)




aniołki z masy solnej. zrobione dosyć dawno ale teraz pomalowane.

2 komentarze:

  1. Kurde u Ciebie nie tylko świątecznie ale i sylwestrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olá, amiga!
    Fiquei com saudades do seu cantinho.
    Bela decoração de natal! Bem criativa e diferente!...
    Espero sua visitinha...
    magiadaines.blogspot.com
    Um ótimo fim de semana!
    Beijinhos.
    Itabira - Brasil

    OdpowiedzUsuń