oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

10 gru 2009

zapracowana. a święta tuż, tuż...

craftuję jak oszalała. chcę porobić prezenty. już trochę mam porobione.
a tutaj co zrobiłam w trakcie tych dni co mnie tutaj nie było.
decu
wisiorek

szkatułka.

świeczniki, komplecik, w złocie i no jaki motyw na nich. no oczywiście aniołki.

zrobiłam 4 nowe karteczki ale pokażę tylko 2, bo tamte są bardzo podobne do tych.


pobawiłam się też znowu masą plastyczną 3D. tym razem na bombkach

2 komentarze:

  1. Nieźle. Bizuterie robisz przednią. Szkatułka wyszła fajnie.Obdarowany będzie zadowolony. Bomba bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Inusiu piękne rzeczy tworzysz ... najbardziej urzekł mnie ten wisiorek ... cudo ... a u mnie na Ciebie czekają serducha mikołajkowe zdobyte w drodze losowania ... chciałabym je wysłać do Ciebie ale nie mam kochana adresu, proszę prześlij go do mnie na adres kasandra76@wp.pl ...

    OdpowiedzUsuń