oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

7 sty 2010

witam pięknie w Nowym Roku.

Życzę wszystkim moim blogowym znajomym i odwiedzającym mnie tutaj samych sukcesów,spełnienia marzeń,zdrowia a przede wszystkim miłości.

nie będę robiła żadnych podsumowań minionego roku.w jednych sprawach był to rok bardzo udany w innych mniej. mam nadzieję i chciałabym aby ten rok był nie gorsyz od poprzedniego, czego i Wam życzę z całego serca.

dostałam miłą niespodziankę- karteczkę.nie wiem od kogo... ale mimo wszystko bardzo mi się podoba.jest taka już wiosenna.trochę wiosny w środku zimy.prawda ,że śliczna ??dziękuję nieznajoma.


a poza tym muszę się pochwalić co zrobiłam dla Oli na nietypową wymiankę. taki sobie obrazeczek. miałam okazję znowu pobawić się masą i z niej właśnie zrobiłam ramkę.
do obrazka dołączyłam jeszcze kartkę swojej roboty ale niestety nie zrobiłam fotki :(, gapa ze mnie.


a poza tym donoszę , że pomimo kończącego się okresu świątecznego będę robić dalej ozdoby na choinkę, które wykorzystam w następne święta. choinkę chciałabym mieć taką rustykalną.w aniołkach,szytych lnianych serduszkach i ozdobach z masy solnej. a ponieważ nigdy nie mogę zdążyć z ozdobami przed gwiazdką, bo zajęta jestem robieniem prezentów, dlatego moja "fabryka świąteczna" będzie jeszcze otwarta ;)

u Moniki ustawiłam się w kolejce po candy,zapisy do 30 .01.2010. zobaczcie jakie cuda przygotowała.
pozdrawiam i miłego dzionka.

1 komentarz: