oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

19 lut 2010

Posadź drzewo.

wystarczy kliknąć TUTAJ zalogować się i odwiedzać swoje drzewko :)
miło i przyjemnie a w tle żabka kumka ... muszę odwiedzać często tą stronkę . synek mi przypomina o żabce ;)

przypominam o moim CANDY

pozdrawiam. miłego dzionka.

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł z tym drzewem! Widzę że obserwujesz mój blog Haga art,który już skasowałam.Teraz mam nowy i na dodatek jesteśmy sąsiadkami bo ja jestem z Raciborza.Pozdrawiam Agata.

    OdpowiedzUsuń