oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

28 mar 2010

drobiażdzek i szkatułka

naszło mnie by "ożywić" moją torbę, którą używam na co dzień. jest bardzo pojemna i świetnie się sprawdza dla pracującej mamy, którą jestem. i dlatego zmontowałam takie maleństwo.

nie oparłam się oczywiście akcentowi turkusu. ale po pierwsze lubię ten kolor, a po drugie to podobno jest bardzo modny w tym sezonie.
a tu szkatułka ze szkła. trochę krzywaśna ale to moja pierwsza i na dodatek musiałam sobie z nią sama poradzić, bo żadnego "trzymacza" nie było w pobliżu.


oprócz tego prawie skończyłam moje pisanki decu. jeszcze je lakieruję ,fotki niebawem.
pozdrawiam. buziaki... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz