oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

7 kwi 2010

kwiaty

witam po świątecznie.
zainspirowana twórczością Flory , Yosii , Cwasi i innych dziewczyn robiących te kwiaty, postanowiłam sama spróbować czy będę potrafiła je zrobić. no i... wpadłam na całego. wciągnęło mnie na maksa. szukam szmatek i koralików, tnę i zszywam. i bardzo mi się to podoba.
podobają mi się te kwiaty, ponieważ są takie delikatne. i każdy jest inny.dzisiaj pokazuję tylko 2 ale na "warsztacie" następne.


a teraz siadam znowu do kwiatków ;)miłego dzionka :)

2 komentarze:

  1. Śliczne te kwiaty , przymierzam się do zrobienia takowych ale sama nie wiem od czego zacząć....
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń