oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

11 lip 2010

motyl i prezenty

ponieważ ogłoszono już na craftladies kto komu w wymiance "okiem motyla" mogę już ujawnić co zrobiłam Nitce :)
witrażowy motyl. wysokość około 20 cm. w kolorystyce czerwono, fioletowo, zielono, niebiesko, białej.

a ja dostałam natomiast śliczne rzeczy od Klaudynki, notes z ficowaną okładką. jest to mini pejzaż. śliczna łąka a nad nią piękne niebo. i do tego broszka frywolitkowa.

jestem ostatnio pochłonięta robieniem biżu.nie mam jeszcze wszystkiego obfoconego więc pochwalę się później.
no to na tym koniec. miłego upalnego dnia :)

2 komentarze:

  1. śliczne - sama bym chciała dostać takiego motyla. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylek jest wyjatkowo dopracowany - widać postępy. Pozdrawiam i dziękuję za pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń