oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

18 sty 2011

znowu Biżu


ostatnio nie mam natchnienia do decu ale biżuteria idzie mi jakoś.dziś pokazuję 3 bransoletki i 2 pary kolczyków.
a poza tym robię projekty witrażyków. córka zamówiła sobie u mnie motyla do okna. chcę jej zrobić przyjemność i dlatego tak długo pracuję nad projektem. musi być śliczny.

ponieważ w styczniu mija 2 roczek mojego blogowania i mój licznik odwiedzin przekroczył 2000 chcę przygotować dla Was candy. nad tym co to będzie pomyślę i już wkrótce Was powiadomię co i jak... :)

a teraz życzę miłego dzionka... papa

3 komentarze:

  1. Biżu cudne! Ślicznie skomponowane, z umiarem i jak zawsze bardzo subtelnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. te drugie kolczyki i ostatnia bransoletka to bomba..

    OdpowiedzUsuń
  3. Śledzę Twojego bloga i przesyłam mam nadzieję miłą informację - zajrzyj do mnie.

    OdpowiedzUsuń