oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

17 lut 2011

Biżuteria


nowe biżutki. taki misz-masz.
zajmuję się tymi rzeczami,bo pochłaniają moje negatywne myśli.
zauważyłam,że mam bardzo dużo ludzi wokół siebie, którzy nie są dla mnie życzliwi.
ich niedobre spojrzenia dołują mnie, plotki na mój temat dobijają. juz nie mam siły :(
w domu znowu negatywne rzeczy górują nad tymi dobrymi.wszystko mi się wali :(((

3 komentarze:

  1. Bizut świetna. Tym razem najbardziej podobaja nam się serduszka z 5 fot. :)
    Zaglądaj tu do nas. Jest tu wielu życzliwych ludzi, którzy wesprą Cię, choć słowem :) Głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  2. InusiuM, to po prostu zmęczenie jest tą przedłużającą się zimą.
    Pierwsze promyki przedwiośnia na pewno przegonią wszystkie przykrości!

    Wiele pozdrowień

    OdpowiedzUsuń
  3. "...Kiedy opuści i zdradzi najlepszy przyjaciel, gdy zawiodą wszyscy i utracisz nadzieję, pamiętaj, że blisko, tóż przy Tobie jest skrzydlaty Anioł, który nie pozwoli Tobie zginąć, który cichutko szepcze : Nie bój się, wszystko będzie dobrze "
    Taki cytat kolebocze mi się po głowie, nie jestem pewna, czy bez uszczerbku go przytoczyłam. Uznałam za stosowne zadedykować go dla Ciebie.
    A tak od siebie - nie można poddawać się złym emocjom. Gdybym dobierała sobie do głowy co kto o mnie mówił,jak patrzył czy patrzy - to jakieś plus minus 25 lat temu padłabym jak teraz siedzę. A dokładając do tego problemy domowe - pewnie jeszcze wcześniej. Po złym czasie przychodzi lepszy - taka zmienność życiowa to właściwie reguła, więc ... ciesz się, że teraz masz gorzej - następnie może być TYLKO lepiej :)

    OdpowiedzUsuń