oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

30 mar 2011

się narobiło ...:D

przygotowania do Świąt- moje 1 jajo w tym roku.
tutaj pokazałam jego 2 strony.
decu i trochę koronki.

w pracy mam zastój i dlatego moje biurko zmieniło się w warsztat witrażowy. narobiłam dlatego witrażyków, ten środkowy aniołek jest świecznikiem, z tyłu ma małą podstawkę na lighta.
aniołek po lewej stronie jest prezentem dla koleżanki, która zmienia pracę.


narobiłam decu.świecznik,deseczka,kolczyki :


jeszcze dużo mam do skończenia. u mnie to tak zawsze, długo nic a później jak się wezmę to wysyp. tym razem mam tak z decoupagem.
pozdrawiam i miłego życzę :)

3 komentarze: