oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

15 lis 2011

pracowita niedziela... :)

naszła mnie wena... zrobiłam parę rzeczy. tadam... oto one :






a oprócz tego w ciągu minionego tygodnia zrobiłam około 20 gwiazdek szydełkowych, fotki później ;) jak wszystkie będą już ładnie wykrochmalone. marzy mi się choinka ozdobiona tylko szydełkowymi gwiazdkami i aniołkami. ale do tego jeszcze daleko, by się to spełniło. kupa roboty przede mną ... ;)

1 komentarz:

  1. ♡°
    º✿
    º° ♥✿
    Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha.
    Que peças lindas! Você continua muito criativa.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ❣✿

    OdpowiedzUsuń