oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

13 maj 2012

żeby nie było że nic nie robię :)

Nazbierane zdjęcia z kilku dni. tutaj zaczęta frywolitka, może uda mi się zrobić pierwszą serwetkę... zobaczymy ...
tutaj stara torebeczka na nowo. haft wstążeczkowy.
no i biżuteria... kolczyki, bransoletka, pierścionki,spinki do włósów. ostatnio jestem na "fali " z retro ;)
to dzisiaj na tyle ... papa

8 komentarzy:

  1. torebeczka śliczna...
    a kolekcja z kwiatuszkami po prostu przeboska!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :) Jestem pełna podziwu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace :)
    Z niecierpliwością czekam na frywolitkową serwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Podobają mi się pierścioneczki kwadratowe . Jaka nazywa się baza do nich ?

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję . a baza to stickery

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam nową umiejetność - frywolitkową, ja zakupiłam czółenko, mam zamiar spróbować w wakacje:)

    OdpowiedzUsuń