oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

23 lut 2009

urodzinowe



ponieważ karteczki na takie okazje zawsze się przydadzą więc... znowu zrobiłam kartki na tą okazję, pierwsza z wykorzystaniem haftu wstążeczkowego :)

2 komentarze:

  1. Ciekawie rozmieściłaś te serweteczki- ja jakoś nie mam wizji serwetkowych -Myśle, ze mogłabyś tę pierwsza tez ciut podtuszować- może fioletem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 28 year-old Marketing Assistant Garwood Viollet, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like "Charlie, the Lonesome Cougar" and Machining. Took a trip to Ha Long Bay and drives a Charger. czytaj wiecej

    OdpowiedzUsuń