oto ja ... jestem jaka jestem :)

Moje zdjęcie
Jastrzębie Zdrój, śląskie, Poland
Jestem żoną Marka M.Jestem matką 4 dzieci. Moją odskocznią od rzeczywistości są moje prace. Zapraszam do siebie. Zawsze kochałam plastykę i to co robię daje mi ogromną satysfakcję.zapraszam do mnie. Teraz na maxa zakochałam się w makijażu.

1 mar 2010

LOSOWANIE

w asyscie moich dwóch najmłodszych pociech zrobiłam losowanie:



komplet :



WYGRAŁA:



GRATULUJĘ !!!

liczba osób , które zapisały się na moje candy zaskoczyła mnie i nie ukrywam bardzo ucieszyła. dlatego postanowiłam zrobić drobną pocieszkę.

oto ona :



i ją otrzyma:



proszę o adresiki na pv.

dziękuję wszystkim za to ,że mnie odwiedzacie , duża buźka .

3 komentarze:

  1. gratuluję i zazdroszczę ;) miałam chrapkę straszną na te piękności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie, ogromniaste dzięki :)) miło mi, że u Ciebie po raz pierwszy coś wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :-)

    OdpowiedzUsuń